عشق ما







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





یک کلمه ...خداحافظ......

چه زیبا سخن میگفتی

آن زمان که ادعا میکردی تمام زندگیت هستم...

چه شعر ها که نمی سرودی

و چه عاشقانه ها که نمیگفتی...

همه پوچ بود...

یک دروغ بزرگ

،و من خوش خیال تمام آن ها را حقیقت میدیدم...

ساده نابودم کردی...

با یک کلمه...خداحافظ...و رفتی..!!!
 

دیشب بدترین شب زندگیم بود خیلی عذاب کشیدم تا صبح نخوابیدم فقط واسه اینکه یکی خاطرخواه عشقم شده ...آخ چه درد بزرگیه که من پیش عشقم نیستمو اون که خاطرخواه شده پیششه....دارم از غصه میمیرم ....اما نه ... بخاطر این میگم نه چون عشقم فقط واسه من قشنگ حرف میزنه ...مطمئنم همه زندگیشمو به این ایمان دارم...فقط و فقط واسه من شعر میگه...هیچ دروغیم بهم نمیگه  هیچییییییییییییییییییییییییییییی...و هیچ چیز پوچی بین من و عشقم وجود نداره

من و عشقم خالصانه عاشق همیم و همو می پرستیم

اینقدر به پاش میشینم تا خدا یا منو به عشقم برسونه یا جونمو ازم بگیره...
همیشه و به قول عشقم تا یه روز بعد ابد عاشقش میمونمو میخوامش
فقط خدا جونم خدای مهربونم یه کاری کن اون دختره از فکر عشقم بیاد بیرون...آخه این فکر داره نابودم میکنه...خدای خوبم کمکم کن...
 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط dijam در 9:10 | |